torsdag 3 november 2011

Det visste jag väl.....

Att denna månad skulle inte bli nåt annorlunda mot nån annan månad!!
Idag på lunchen började mina spottings som jag alltid får en par dagar innan själva mensen, och punktlig är jag oxå- som en klocka exakt på dagen..... Tänkte när jag satt i början av veckan och räknade, att på torsdag börjar nog spottingsarna och det hade jag ju rätt i?! Så är det nåt jag inte kan skylla på så är det oregelbunden mens iallafall!!!
Mensen kommer på söndag! (Är jag ganska så säker på)
Så då vet jag vad jag har att se fram emot, får njuta på lördag då......
Har iallafall bestämt mig för att göra ett nytt försök att bli av med underlivssvampen jag har dragits med ett tag nu, så nu blir det lactal fram tills mensen drar igång sen uppehåll när det blöder som mest och sen på ett igen några dagar!

Nej orkar inte ens bli ledsen längre?! Pallar inte med att bli så där totalt besviken så de knappt finns nån tröst.... Förösker istället tänka på livet och att man inte ha det så illa trots allt??! Vad vet jag, vill jag verkligen ha barn eller är det nåt som bara blivit större och större tills det nästan blivit en fixering?? Började ju efter min bror fått barn så det kanske blivit så stort på grund av att man hela tiden ska jämföra sig??
Känner förstås att det skulle vara mysigt o få känna känslan att få bära ett litet knytte i magen som är min och min älsklings skapelse......
Ska bli skönt att få komma till kuratorn och kanske bena upp alla känslor lite!

Nej dags för en kvälls promenad nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar