söndag 20 november 2011

Tråkigt!!

Jag är såå uttråkad pga detta skit väder med regn regn regn.......Helgen har bara försvunnit känns det som?!
Idag blev det lite shopping när det ändå bara va skit väder. Handlade bara tråkiga "måste" saker som typ fågelfrön, kattmat o mat, men det blev även 2 amaryllis lökar som jag ska plantera sen- Dom står i vatten nu.
Och sist men inte minst köpte jag mera ägglossnings test....... Så jäkla dyrt att köpa på apoteket men vad gör man när man klanta sig och inte beställt hem mer test utan trodde dom skulle räcka dom 5 jag hade?!! Men det gjorde dom ju så klart inte när jag även testa på kvällen.....
Har lugnat mig lite i min ägglossnings panik nu, är ju trots allt bara på dag 14 idag så än har jag några dagar på mig, innan man kan börja misstänka att man missa den eller att den inte kom denna månad, vilket aldrig hänt förrut?!
Idag är första dagen på rätt länge jag inte ha haft några gryniga/vita flytningar så jag tror kanske pevarylen som min gyn skrev ut åt mig funka?! Tror att de som jag trodde va ägglossnings flytningar va rester av det som kom ut, pevarylen alltså! Den verkade ju i 3 dagar stod det och det va i fredags de kom och jag tog tabletten på tisdag kväll. Kan oxå varit rester sen vi hade det lite mysigt i tisdags oxå..... *Hi Hi*
Ska väl ta nån dos av ovesterin nu oxå så jag får fina slemhinnor!!

Tänk att det är 1:a advent nästa söndag och ute bara regnar det??! Så tråkigt.......
Nu ska jag strax börja med middan, blir tacos idag, MUMS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar