onsdag 23 november 2011

Långt samtal....

Blev ett låångt samtal med kuratorn idag. Ibland lite känslomässigt jobbigt men nyttigt och väldigt givande. Lite kortfattat så ska jag fösöka och inte dra mig tillbaka så mycket och känna mig så misslyckad och dålig person som det är så lätt att känna när varje gång mensen kommer och man en en gång misslyckats.... Nu va det ju så jag INTE skulle tänka..... hmm... har en del o jobba på!!!
Sen SKA vi skaffa den där valpen så fort som möjligt tyckte hon, för det är ju som hon sa, jag måste få nåt annat att tänka/fokusera på.
Så det ska vi nog fixa!!
Nästa gång jag ska till henne blir 9:e januari.

Så till min ägglossning, STARKT utslag på ägglossningsstickan imorse!?? På dag 17 så det va ju en aning sent, men det är väl för att jag väntat och väntat......
Hade ont i äggstockar både igår och i förrgår så jag har ju kände ju igen symptomen. Måste försöka och inte bli så fixerad runt ägglossning, för man blir ju nästan manisk??!
Men antar att ni kan gissa vad jag och gubben gjort ikväll iallafall??! MYYYYYSSSS!!!! :)
Så nu har vi åter gjort vårat jobb!!

Ska kolla vidare på "Bonde söker fru" nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar