fredag 18 november 2011

Uppdatering

Liten uppdatering av läget;
Min gyn ringde tillbaka till mig i morse. Hon tyckte eftersom risken/chansen var att ägglossning kom lördag eller söndag så blir det ingen koll av äggblåsor denna månad utan vi "kör på" som vanligt denna månad.
Sen hade hon fixat så jag kommer få spola mina äggledare på kvinnokliniken på sjukhuset, men efter det va gjort ska hon kolla äggblåsor....
Så man blev både glad och lite snopen för allt som har med barntillverkning sker ju månadsvis och kan därmed ta lite tid. Så kommer nog inte hända så mycket mer detta år skulle jag tro....
Får väl bara ta det lugnt och samla krafter nu ett tag inför nästa år, för då hoppas jag verkligen att det kommer hända nåt?!!
Nu hoppas jag att kvinnokliniken skickar ut tid för spolningen för det kan väl inte vara jag som ska ringa dit och boka tid???? Nån som vet hur det funkar i sundsvall??

För övrigt "flödar" ägglossningsflytningarna, så det är på g!! :) Antar att de bli i helgen, ingen glad gubbe i morse iallafall....

Nu ska jag smutta lite på mitt vin och njuta av denna fredag! Ha varit en tung och stressig vecka på jobbet så i helgen ska jag bara ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar