torsdag 10 november 2011

Helg.

Ja då har jag helg eftersom jag är ledig imorgon, härligt!!
Känner mig nästan som en annan människa än jag gjorde i måndags, mycket gladare och mer mig själv! Är väl en kombination av att hormonerna börja lugna ner sig lite och att man som varje månad har fått deppa ifrån sig och samlat nya krafter!

Kan ju faktiskt se fram emot helgen nu utan att få en klump i magen?! Nu är det bara med spänd förväntan jag åker upp till mor och far!
Sambon stannar hemma denna gång och det har jag förståelse för. Han tycker nog det ska bli skönt att ha en helg själv för det är så sällan vi är ifrån varandra.

Har haft en aning svårt att somna hela veckan. Inte legat flera timmar men har väl tagit nån timme att komma till ro och somna, men jag funderar inte allt för mycket på det för det känns inte som nåt större problem. Är ju inte överdrivet trött på dagarna så då klarar jag mig nog på de timmar jag sover.
Tror att det blir bättre bara fullmånen försvinner och så är det ju säkerligen en aning stress inför helgen oxå.....

Nu ska jag ut och frysa lite på vår kvälls promenad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar