lördag 19 november 2011

Ägglossnings symptom

Jag blir tokig på mig själv!! Är nästan lika jobbigt dagarna innan ägglossning som dagarna innan mens!!?? Hela tiden känna efter om man nu inte har lite ont i äggstockarna, kolla på pappret varje gång man varit på toa om man nu inte har några slemmiga flytningar.....
Och trots att man kollar med stickor litar man inte på dom utan är orolig att man missat ägglossningen, och känner man inga symptom är man orolig att det inte blir nån ägglossning eller framförallt är jag mest orolig att jag missat ägglossningen!?? Att jag började prova med stickor nån dag för sent.....

Som ni kanske förstår har jag lite dåligt med symptom just nu...... Hade ju flytningar igår men inte alls mycket idag och bara haft lite ont i äggstockarna idag på förmiddagen. Ingen glad gubbe på stickorna imorse och vet inte om jag ska prova ikväll oxå eller vänta till imorgon bitti?!
Sambon tycker jag kan vänta tills imorgon bitti och det har han nog rätt i men man blir lite lätt fixerad fast man försöker att inte bli det...

NEJ, nu ska jag sluta älta och försöka tänka på nåt annat.....
Är trots allt sugen på sex men vi ska vänta tills vi får utslag på stickorna (jag brukar få ett större sug efter sex dagarna innan ägglossninge vilket inte är helt fel i vår situation!!).
Skönt att få skriva av sig lite iallafall!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar