lördag 26 november 2011

Förkyld!!

Usch och blä vad risig jag blivit?! Hade ju lite ont i halsen igår och det blev bara värre o värre senare på kvällen/natten. Vaknade vid 4 i natt och då hade jag svin ont!!! Men förhoppningsvis va det vändningen för det ha sakta men säkert minskat lite sen dess. Svettades gjorde jag oxå i natt men det va kanske viruset som skulle motarbetas i kroppen....
Idag är jag seg och hängig av förkylningen men ha kämpat på så det blev lite advent här i huset ändå. Dammsugning och städning av toan fick duga, sen har jag fått upp advents ljusstakar och stjärnor. Inte bytt nå gardiner eller så men det få bli eventuellt nästa helg istället och ute slingorna kanske jag tar imorn om jag känner mig piggare. Blåser ju ändå ute så då är det ju inge kul att hålla på med sånt?!
Så det är väl vad som hänt idag, inte så mycket spännande alltså.
Nu hoppas jag att jag kan sova bättre inatt så jag blir frisk!! Sömn är ju bästa medecinen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar