söndag 6 november 2011

Jag skulle ju inte......

Jag skulle ju inte bryta ihop denna månad hade jag bestämt men man kan tydligen inte bestämma över sina känslor..... Blev väl helt enkelt för mycket intryck och det går ju till slut inte ignorera allt!
Grät samtidigt som jag bäddade rent fast jag försökte hålla tillbaka gick det tillslut inte. Jag är en sån person som inte har förstått att man ska låta det komma när tårarna trycker på i ögon vrån, det blir ju inte bättre av att gråta?! Jag tycker det mest är ett tecken på att man tycker synd om sig själv i detta läge, självömkan mår man ju inge bättre av och inte blir det några barn heller??!
Men självklart låter jag tårarna komma ibland oxå när det mesta känns totalt hopplöst, som jag känner det till och från idag....
Skit mensen har inte kommit igång än bara dessa spottings men det blir nog innan dagen är slut för mensvärken kommer lite då och då.... Har ju sagt att mensen ska komma på söndag så innan dagen är slut ha det nog brakat lös?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar