måndag 14 november 2011

Dags igen!

Imorgon är det åter dags för ett besök hos min gynekolog och känns väl delvis lite motigt... Känner på mig att de är nåt fel och att det säkert blir nån sorts behandling mot min svamp, och då kommer det säkert bli en månad i avhållsamhet oxå?!
Jag har kört på med lactal både före mensen och nu några dagar efter mensen, men jag vet inte om det blir nå bättre. Idag hade jag gryniga OCH lite blodblandade flytningar??!! Varför undrar jag?? Är ju 1 vecka sen mensen nu......

Måste nog skriva en kom ihåg lapp när jag ska dit imorn så jag inte glömmer fråga allt jag undrar och funderar på.....

Super mycket på jobbet oxå, så egentligen känns det som jag inte har tid att gå till Dr O, men det känns ju på nåt sätt viktigare att gå till henne än skit jobbet.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar