måndag 31 oktober 2011

Måndag

Då ha helgen gått och måndagen avklarad, skönt!! Det sägs ju att man ska bli piggare vid omställning till vintertid men det känner jag då inget av..... Ha kännt mig hyffsat pigg ända tills jag kom hem o börja med maten, kändes som luften gick ur mig!! Inte nån större lust till nånting....

Middagen i lördags gick bara bra! God mat så vi blev riktigt propp mätta och dom va trevliga båda två, hon kanske inte är nån som jag skulle umgås med men hon va snäll. Dom hade en hund som va hur gullig och snäll som helst!!! OJ va vi blev ännu mera hund sugna både jag och sambon!!! Är nog bara en tids fråga och en fråga om att hitta den rätta hunden?! Efter jul ha vi sagt så vi får väl se, kanske till våren??

Ha verkligen inga grav symptom, inte heller nån pms än?? Känner mig på oförskämt bra humör men vet ju att det kan vända lika fort. Det enda jag känner mig annorlunda är fruktansvärt uppsväld och vätske fylld, och vaknar på morgonen alldeles varm och svettig så de är väl mensen som är på g då.........

Inte nu till helgen men nästa bär det av upp till föräldrarna och träffa mina syskon barn från spanien!! Ha tagit ledig även fredagen så jag åker redan då. Känner mig kluven för jag ser både fram emot det men samtidigt lite spänd över det hela. Vet ju att alla i min familj vet om vårat problem att bli med barn och att brorsan tycker det känns lite jobbigt och så, och lika konstigt känns det för mig när jag vet att han känner så......
Men det är väl bara göra det bästa av situationen. Jag tycker iallafall att det mest ska bli kul, för det va så länge sen jag träffade dom!!!
Så kul att gå och fundera ut vad man ska köpa för presenter till barnen, och få nåt annat o tänka på!

Nu ska jag gå och hämta ut ett paket, ännu ett pussel!! Är inne i en pussel period nu.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar