onsdag 22 februari 2012

Trött och slut

Snart går jag väl in i väggen om det inte blir bättre snart??!!
Tårarna bara rann idag medans jag stod och lagade middag och denna gång mest på grund av allt skit på jobbet......
Men självklart tror jag att jag är extra känslig pga allt skit privat oxå?!
Det blir så svårt när man först är på jobbet och där är allt tungt och jobbigt och sen komma hem till sina privata problem, aldrig nån liten ljusglimt och andningsrum utan bara tungt, tråkigt och SKIT!!

I övrigt är jag i stort sett totalt symptomfri och de jag känner pekar mot en vanlig månad med mens även denna gång?!
Mycket vätska ha kroppen samlat på sig (pergo symptom), annars inget, inte ens ont i brösten......Ja just det ja, morgon vallning........ Bara o kasta av sig täcket på morgonen när man börjar vakna till liv!!?? Oxå pergo symptom.....

Nej nu ska jag ut o avreagera mig lite med snöskottning och promenad!! Sen vill jag bara sova känns det som........

4 kommentarer:

  1. Åh så jobbigt att vara ledsen :-( Och att känna det värsta, när mensen är på gång. Fy och blä.

    Hoppas det blir bättre. Kämpa på fina du. Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina ord!! Det blir ju bättre men ibland är allt bara skit tyvärr?! :)

      Radera
  2. Det är så fruktansvärt att behöva vara så ledsen och känna på sig att mensen ska komma :/ Jag kan bara tänka mig att det måste vara jobbigt att behöva må dåligt både hemma och på jobbet. Jobbet är nog min stora räddning för där kan jag få koppla bort. Jag önskar jag kunde hjälpa dig på något sätt för det känns så jobbigt att du ska må så dåligt. Försök fokusera framåt även om det är svårt.
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du tänker på lilla mig....
      Kram!

      Radera