söndag 12 februari 2012

Strålande väder!!

Idag är det verkligen toppen väder med strålande sol och bara 1 minus grad, så nu känns det som våren inte är allt för långt borta??! SKÖNT!!
Blir en lång promenad idag, tyvärr själv även idag för älsklingen har fortfarande feber..... Dock lite mindre idag och så verkar han lite piggare så det är kanske på väg att bli bättre nu??

Förkylning och feber är väl inte så ovanligt men eftersom under nästan 10 år som vi varit tillsammans har han bara varit sjuk 1 gång tidigare och det va knappt 1 år sen och då hade han bara feber 1 dag sen gick det över. Och så är han sjuk igen nu och rejält oxå??!!
Troligtvis beror det inte på nåt speciellt utan möjligtvis bara åldern och omständigheterna men man är ju en orolig person och måste därför alltid oroa mig i onödan.....

Själv känner jag mig inte så på topp heller, men jag hoppas att vad det än är inte bryter ut på mig!! Ska verkligen andas in frisk luft idag och hoppas kroppen fixar denna förbaskade förkylning utan att jag ska bli sjuk!!
Vädrade här i huset igår och hängde även ut filtar, täcken och kuddar på vädring hela dagen+ att jag dammsög och torkade golven. Så det luktade såå fräscht här sen!! Är så härligt när det börja bli lite mildare ute så man kan vädra ut vintern!!

Nu ska jag käka lite lunch sen ut i fin vädret!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar