fredag 24 februari 2012

Fredag!

Ja nu va det fredag igen och humöret är väl en aning bättre!
En rejäl urladdning idag på jobbet där det kom fram hur dåligt jag mår över allt skit som är nu gjorde att det känns bra mycket bättre nu. Man blir helt slut direkt efter men det är så skönt att få ur sig sånt man bara går och bär på!

Igår va jag och simmade efter jobbet. Blev 45 min och lite känns det idag i muskler som man inte använder så ofta......Men det va riktigt skönt efteråt!!
Det gjorde oxå att jag kände mig gladare igår för det är så skönt på nåt vis att komma sig iväg och göra nåt nyttigt för sig själv, och inte bara samma och samma hela tiden?! Jag hoppas jag tar mig i kragen så jag kommer iväg fler gånger nu?!!

Nej nu ska jag fortsätta njuta av fredagen och hoppas på fint väder i helgen så man får lite sol på sig!!

2 kommentarer:

  1. Sv: Du har så rätt så rätt. Hur nere man än må vara vissa dagar så kämpar man ju vidare. Målet kommer att nås på ett eller annat sätt och vi ska inte ge upp :)
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Min sambo var på samma vis. Det är mycket lättare att prata om barnlösheten nu. Han ser och märker hur dåligt jag mår, hur hårt det tar och att jag mår bättre av att prata. Jag hoppas och tror att även din sambo kommer öppna sig mer då det blir mer verkligt. Ivf känns väl egentligen rätt främmande - och sista vägen till ett biologiskt barn.

    Hoppas ni kommer igång snart och att du får må bättre. Många kramar.

    SvaraRadera