måndag 6 februari 2012

Börja om....

Ja då börjar vi om igen då, så imorn är det dags för första pergotime för denna cykel.
Känns lite kluvet för jag kommer nog inte ha allt för mycket inspiration och ork att engagera mig  men det skadar väl inte och prova igen med pergo även o jag samtidigt skulle skita i allt sånt ett tag?!! Får väl ta en månad i taget. Nästa månad kanske vi skippar pergo.....
Vi kommer nog försöka att passa på o koppla av lite nu fram till ivf.
Självklart kommer vi göra ett tappert försök varje månad som vanligt men förhoppningsvis kanske pressen inte behöver vara lika hög.
Vi har ju en livlina där framöver, skulle tro att det blir till våren eftersom det sägs att det iallafall är ca 3 månaders väntetid. Tänkte jag skulle ringa KK nån dag framöver och höra om de fått in remissen.....
Men fram tills dess ska jag motionera/träna (så jag är pigg, mår bra och har mycket energi till våren), och så ska vi ha det bra och LEVA och rå om varandra jag och sambon.....

2 kommentarer:

  1. Lycka till med pergon!

    Det låter som en god idé, att rå om varandra. När du sedan påbörjar din IVF-behandling blir du så uppe i det och allt skall planeras osv. Det är mycket för knoppen och kroppen.

    Hoppas det tar kortare tid än 3 månader. För mig tog det 10 dagar från att remissen skickades från TF till KK i sundsvall samt att den skickades vidare till Umeå. Så jag håller tummarna :-)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj va fort det gick för er??! Men det kanske beror på omständigheterna och hur dom prioriterar.....
      Jag hoppas det blir ganska snart iallafall!? :)

      Radera