måndag 20 februari 2012

Ledsen

Åh känner mig såå nere och ledsen! Kom över mig nu på eftermiddagen då jag börja bli lite trött..

Idag är en sån dag då jag verkligen inte palla med några gravidmagar och gravid bloggar utan råkar jag läsa nåt om graviditet och graviditets symptom kommer bara tårarna.....
Har haft ont i tjej magen och smärta är aldrig ett bra tecken i min värld och känner mig så där hjälplös och ledsen över att det hela tiden bara blir skit!!
Jag vill och försöker verkligen hela tiden att inte göra så stor sak av det hela men det går ju inte??!!!! Får bara mer och mer panik för varje gång det smärtar i magen, precis på samma sätt som förra månaden...

Nej fan jag ORKAR inte!!! Vill bara skita i det här nu.....

4 kommentarer:

  1. vi är många som känner som du... va ute och gick idag och såg spår av barnvagn i snön och började lipa... kanske löjligt, men det är så jobbigt!! Kram på dig vännen!!

    SvaraRadera
  2. Förstår dig, släpp ut allt du bär på, man FÅR vara lessen, och man FÅR tycka att det är jobbigt att se andra som är gravida! Ni kommer lyckas, ni kommer bli föräldrar, även om det är orättvist att ni måste vänta!!! =)

    SvaraRadera