torsdag 16 februari 2012

Man kan hålla sig för skratt......

Jag blir så jäkla besviken , känns som man är så utlämnad och inte kan påverka så mycket själv....

Jag ringde Kvinnokliniken idag och frågade om dom fått remissen från min gyn och jag blev riktigt snopen när dom sa att det inte kommit in nån remiss???!!! Faan det har ju gått 2 veckor så då borde hon väl fått iväg remissen eller??
Ringde direkt och lämnade meddelande till min gyn så vi får väl se om hon ringer tillbaka? Hon/dom måste väl förstå att har man väl tagit beslutet att gå vidare med ivf vill man väl inte behöva vänta och vänta.....
Förstår inte att man alltid ska behöva ringa och påminna och tjata!!!???

Jag är så trött på allt nu....

Inte direkt det här man ville nu när det egentligen ska vara det hoppfulla och lättsamma tiden på månaden....

2 kommentarer:

  1. Förstår din besvikelse! Man önskar dom kunde inse att man är less på det där med att vänta redan.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ärligt talat så är jag inte ett dugg förvånad. Jag är grymt tacksam över TF och hans team, tack vare dem går det undan för oss. Önskar du hade hittat dit tidigare också och sluppit kk's slarvigheter.. Där har jag blivit av med journalen två ggr under min utredning. Nä, jag gillar inte alls det stället. Bara då det är av akuta fall vänder jag mig dit.

    Hoppas det löser sig, SNABBT!!!
    Kram

    SvaraRadera