torsdag 9 februari 2012

Award

Jag har fått en award från C !!? Jätte kul att du uppskattar min blogg!
Även om vi inte träffats i verkliga livet är det skönt att veta att det finns vänner där ute med samma känslor och tankar som mig. Kan kännas väldigt ensamt med alla ledsamheter annars.....
Jag vill skicka vidare denna award till
Kix!! En imponerande person som kämpar på trots alla motgångar! Värd allt gott här i världen efter alla tuffa prövningar!
http://minutredning.bloggplatsen.se/ Har precis plussat med pergotime och nu håller vi tummarna att det ska gå vägen HELA vägen!
http://morgonpigg.nu/ Verkar vara en super trevlig tjej som engagerar sig och för vår talan i media, vilket är grymt bra!! Känner stor tacksamhet över att det finns såna personer som henne!!

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Hittade dig =) Vet inte vilken dos du har på pergon, och om du har egen äl eller inte. Jag har egen äl, men fick testa pergo för att boosta den lite. Hände inget på mina första tre enkeldoser, men plussade på första dubbeldosen. Nu slutade det i mf, men blev iaf ett plus!

    Kanske kan du, om du inte redan testat, få prova på en högre dos, i väntan på er ivf..?

    Bara en tanke..

    Lycka till och kram från mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Va kul att du hittat hit!!
      Jo jag har egen ägglossning och äter pergo precis som du för att få en liten extra kick på det hela. :)
      Har bara kört med enkeldoser för min gyn anser att det inte behövs dubbel.
      Hon va jätte nöjd med resultatet efter vul förra månaden, så det ska tydligen räcka med enkeldos...

      Radera
  2. Hihi, klart du ska ha en award! Är inne på din blogg dagligen :)

    SvaraRadera
  3. Ååå tack för awarden. Och tack för de fina orden. Kan inte riktigt ta åt mig dock då det är så många ofrivillgt barnlösa som möter motgångar och kämpar vidare. Kram Kix

    SvaraRadera