tisdag 14 februari 2012

Kontraster....

Vilka kontraster det är när man tittar på listan med nya uppdaterde inlägg på bloggar man följer??!!
Den ena har varit på första RUL och är i ett lyckorus!! Härligt för er EVL!! Måste vara en fantastisk känsla...
Nästa blogg har överskriften BLOD........ Är såå ledsen för er skull hjärtatblöder, att det inte ville bli nåt efter ivf försöket!!

Jag kan inte på något vis förstå hur det känns för nån av er, bara föreställa mig.....
Sån lycka och sånt nederlag, verkligen varandras motsatser.
Lite typiskt för hur vi ofrivilligt barnlösa har det, UPP och NER??!

3 kommentarer:

  1. Tack så mycket. Blir också bedrövad över att det ska vara så mycket upp och ner. Önskade så mycket att fina A skulle få plussa :(
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja man verkligen lider med som som har det jobbigt och gläds med dom som det går bra för.

    SvaraRadera
  3. Tack fina du! Jag glädjer mig i att EVL äntligen får känna lyckan hon och E längtat efter i över 3 år. Och jag började gråta av ett fint sms jag fick av henne under dagen, hon är fantastisk. Men visst är det kontraster.. Tur vi har varandra :-) Jag hoppas vi alla får befinna oss i ett rul-glädjerus, det förtjänar vi allihopa!

    Kram!!

    SvaraRadera