måndag 12 december 2011

YES!!

Fick en tid för spolning på torsdag( nästan 100 procent iallafall för sköterskan va ju tvungen att kolla så det va ok med läkaren oxå...)!!!!!!!!!!
Så torsdag morgon halv 9 ska jag vara där, så nu känner jag mig både nervös och lättad och glad att det verkar bli av denna cykel!!
Nu funderar jag på om jag ska ta ledigt hela dagen eller jobba efter lunch?? Hur ont har man efteråt?? Orkar man jobba några timmar efter??
Måste ju prata med chefen men vet som sagt inte om jag ska ta hela dagen eller halva??
Jag är en sån person som gärna vill jobba för blir mest rastlös av att sitta hemma men har man ont kan det vara skönt att va hemma oxå?!

Måste försöka bestämma mig snart!! Men som tur va är min chef förberedd på att jag kan behöva vara borta så där på kort varsel då hon vet att vi håller på med utredningen......

6 kommentarer:

  1. Då ska vi genomgå samma sak på torsdag... har dock tid kl.15. Kul att någon mer är i precis samma skede här i livet. STORT LYCKA TILL VÄNNEN!! Vore kul att höra hur det har gått för dig. Kram Carro

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättekul! Jag får ont i magen bara jag tänker på det.... så jag får försöka göra som du... inte tänka på det ;) På torsdag är jag på dag 7, så jag är lite efter dig. Uppdatera fort är du snäll!! Bamsekram och supermånga tankar till dig vid 8.30 på torsdag!!! /Carro

    SvaraRadera
  3. Yes! Härligt. Det kommer säkert gå jättebra :-)

    SvaraRadera
  4. Det där med spolningen verkar upplevas olika för olika människor. Jag blev tex väldigt illamående och var nära på att svimma efteråt. Men illamåendet gick över efter 1-2 timmar, och sedan kände jag inte särskilt mycket. Lycka till!

    SvaraRadera
  5. Det kommer att gå bra! Kul att du fick tid så snabbt! =) Sa dom nåt om att du skulle ta värktabletter innan spolningen?
    När jag gjorde min va det även en extra sköterska med som höll koll på blodtrycket och kollade så jag mådde bra under tiden. =)
    Som en annan skrev här, upplevelsen är olika för alla, men "det är inte så farligt som det låter." =)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Vad härligt att du fick tid så snabbt!
    Väntar med spänning på en uppdatering på hur det kändes och gick :)
    Kram!

    SvaraRadera