onsdag 14 december 2011

Snart.....

Imorgon är det äntligen dags!! Känner mig rätt nervös när jag tänker på det men längtar oxå över att få det gjort. Och så ibland får jag en oros känsla i kroppen oxå, för tänk om det är nåt fel där inne??? Fast är det nåt fel är det ju bra att man får veta och om det går göra nåt åt det, så kan de ju fixa det?!

Sa till min chef vad jag skulle göra och att jag tar komptid fram till lunch. Om det skulle vara så att jag mår dåligt och känner att jag inte orkar jobba skulle jag höra av mig, annars jobbar jag efter lunch några timmar.
Fick värktabletter som jag ska ta innan, 2 st pamol och 2 st diklofenak.

Nä som sagt ska det bli grymt skönt att få det gjort nu innan jul. Så man kan slappna av sen och ha det mysigt och fira jul uppe hos föräldrarna. Har tagit semester så nästa vecka jobbar jag bara måndag och tisdag och sen lite ledigt. Ska bli såå skönt!!! Hoppas bara det kommer lite mer snö och inte är bara isigt som nu.......

Ska försöka uppdatera så fort som möjligt imorgon efter spolningen!
Håll tummarna!! :)

2 kommentarer:

  1. Det kommer bli en kanondag för oss imorgon vännen. Själv jobbar jag till 13 för att sen ladda... Har inte fått några tabletter för ev värk, det skulle jag få på plats, får se va dom ger mig för nåt. Tänker på dig imorgon fm.... Kram och tusen tankar!!

    SvaraRadera