tisdag 20 december 2011

Jul ledig!!

Nu är jag jul ledig några dagar!!!! Och typiskt nog åkt på nåt virus så haft små ont i halsen 4 dagar, tungt "bomulls huvud", och idag yrsel på det..... Tråååk!!! Men nu har jag en par dagar o vila upp mig innan vi åker upp till mina föräldrar så det blir nog bra.
Tog och trotsade min slitna kropp idag efter jobbet och dammsög och torkade golven, sen upp med de sista tomtarna så nu är det jul här i huset!! Skönt att ha det gjort för man kan ju inte skjuta fram allt.....
Annars har det inte hänt mycket mer. Känner mig bara så trött och sliten på allt och skulle helst bara behöva en paus från både jobb och allt det här med barn åtminstone bara nån vecka eller så. Jobbet vet jag ju att jag slipper nu iallafall 6 dagar men det här med barn vet jag inte?! Ägglossning nog vilken dag som helst och en del av mig säger SKIT i det denna månad men en annan del säger att det skadar väl inte och prova?? Vi får väl se hur denna förkylning utvecklar sig för som jag mår och känner mig nu har man ingen lust direkt.....Men det kan ju bli bättre oxå!!?

Hörs!!

1 kommentar:

  1. Hoppas du blir piggare lagom till jul, då ska man ju inte må dåligt. Denna julen ska ägnas åt myspys ;) Krya på dig och ha en underbar Jul, vännen min!! Kram

    SvaraRadera