torsdag 22 december 2011

Lite glad....

Tänk att man kan bli glad över smärta??! Äggstockarna värkar leva där inne trots att jag trodde det skulle vara dött denna månad??! Så nu känner jag mig åter lite hoppfull och till och med känner jag lust igen! :)

Nu är det bara den här förbaskade yrseln som är lite jobbig. Jag är ju så känslig för yrsel så ibland känner jag mig nästan åksjuk (illamående)??!
Men tror säkert att det blir bättre snart för halsen är ju bra nu och imorgon bär det av till mor och far!!! Det ska bli mysigt att bara koppla av en par dagar.

Men god jul igen då!!

2 kommentarer:

  1. Kanske du har fått en sån förkylning på balansnerven? Hade något liknande för några månader sedan och det var riktigt obehagligt. Ungefär som när man ställer sig upp för snabbt fast man hade känslan hela tiden! :/ hoppas det blir bättre snart iaf! :)

    SvaraRadera
  2. Jo, visst skulle jag kunna lägga upp på FB. Men jag vill nog inte att alla ska veta att vi snart ska göra en ivf. Då kommer det bli många frågor ifall vi blev gravida. Hur ska man orka svara nej till alla om det blir negativt..

    Jag får hålla på det tills vi väntar barn. Jobbigt med din förkylning, hoppas du blir piggare snart. God Jul, kram!

    SvaraRadera