tisdag 6 december 2011

Inte mycket...

Inte så mycket att skriva idag känner jag.
Det brakade lös idag mensen iallafall........
Sen så har jag prata med min gyn och hon tyckte vi skulle vänta med pergo tills efter spolningen, börja med det månaden efter spolning.
Just nu känns det som allt tar sån tid..... Eftersom de inte hört av sig nå mer från KK kommer det ganska säkert inte bli nån spolning denna månad utan då blir det i Januari, och det betyder att jag inte ska börja med pergo förrän i februari.
Sen vet jag inte när hon tänkte skicka in remissen för ivf heller......??!
Så här tycker jag det har varit i stort sett hela vägen under utredningen och barnförsökandet, man vet verkligen inte nåt om hur lång tid eller när saker och ting ska ske??!! Denna ständiga väntan, man måste få riktigt bra tålamod av all denna väntan?!

Ikväll är jag gräsänka då sambon är borta på kurs och kommer hem imorn. Så det är tyst och lugnt här i huset, bara jag och katten. Lite tråkigt tycker jag........
Ska väl roa mig med att lägga lite pussel tro jag.

BYe!

1 kommentar:

  1. Att ALLT ska behöva ta sådan tid. Ursäkta men jag förstår verkligen inte varför du skulle behöva vänta med pergo tills efter spolningen. Den ger absolut ingen effekt på äggledarnas passage.. Det ger däremot större chans till en "finare" och bättre äl.

    Nu vill inte jag komma hit och spy galla. Men ibland är de bara så orättvisa mot oss som inte gör annat än väntar och väntar.

    Hoppas tiden går fort nu över jul och nyår. Sen får det hända grejer för er :-) Annars får du protestera. Haha. Kram!

    SvaraRadera