torsdag 22 december 2011

Furr furr.....

Hutter!! Kallt ute idag!! -16??!  Skönt då att man kan sitta inne o mysa....
Jag håller på bli tokig på min kropp??! Jäkla virus som gör att jag inte är på topp. Kan inte direkt sätta fingret på vad det är mer än yrseln då och så känner jag mig en aning risig och låg.
Men det är väldigt upp och ned för ena stunden kan jag känna mig lugn och tillfreds för att nästa stund få ont i magen och stressad över det mesta??!
Och jag som trodde jag hade en regelbunden mens cykel får nog ändra mig i det fallet oxå. Kanske har det med spolningen och det här viruset jag har för ingen ägglossning i sikte ännu på dag 17, bara "brännande" känsla i brösten och det brukar jag ju få efter ägglossning....
Tror min kropp håller på att strejka pga allt, och kanske det är kroppens sätt att säga att jag behöver en paus? Så det kanske är lika bra att jag inte får nån ägglossning denna månad, sen kan jag prova med pergo i januari och då ringa min gyn så hon får kolla mina äggblåsor.
Jag vill bara få lite lugn och ro och kunna njuta av denna jul som jag brukar!!
Idag blir det iallafall lite julbak ,en par kak sorter som jag ska ta med upp till föräldrarna, annars inget speciellt planerat. Känns sköönt!!

Ha en god jul om jag inte skriver nåt mer innan jul!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar