måndag 30 januari 2012

Tillbaka i cyber rymden

Ja hela helgen ha vi varit utan internet/tv och fast telefon pga att nåt hade gått sönder i telias stora server, fast det va tydligen bara vi som blivit drabbad??
Hur som helst så är det fixat nu och det känns ju skönt! Otroligt va beroende man är av tv och internet ändå?? Man visste inte vad man skulle hitta på när man inte kunde slå på tvn o slö kolla eller sitta vid datorn.
Igår kväll passade vi iallafall på att gå på bio! Sambon hade ju fått presentkort i julklapp, så vi va och såg den nya Hamilton filmen. Det va RIKTIGT sevärd!!!! Vi blev glatt överraskad?! Kul att få se en bra film för det va ju ett tag sen nu..... Vi ha bara lyckats se skumma och dåliga filmer på sistone.

Annars mår jag väl som jag brukar den här tiden på månaden!? Ömma bröst, uppsväld och orolig mage. och idag fick jag såna JÄKLA rosa flytningar!!?? Så då va åter det roliga slut......
Känner mig så irriterad över hela situationen denna månad, inte så ledsen utan mest arg och så.
Min gyn är ju såå positiv hela tiden så hon ville ju nästan lova att det skulle ta sig denna månad och vi skulle inte behöva ivf, men hon måste väl förstå att då det inte blivit nåt efter 2 ½ år när vi provat själva så är det liite svårt att vara positiv.......
Så fort mensen kommit igång ordentligt ska jag ringa henne och säga att nu få hon så lov att skicka den där remissen till ivf för nu ORKAR vi verkligen inte mer!!!!! Jag vill känna att det alternativet finns där inte allt för långt bort i framtiden. Tro det skulle underlätta för oss för just nu känns det som man har alldeles för stora krav på sig att lyckas, och det är tröttande och man orkar inte hur länge som helst utan en paus ibland.

Hmm....tror det kommer dra ihop sig till en sån super jobbig och smärtsam mens denna gång, usch usch!!

1 kommentar:

  1. Bra!! Man når en viss gräns då man känner att man inte orkar gå vidare. Håller tummarna för er. Massa kram!

    SvaraRadera