fredag 27 januari 2012

Fredag

Ja men då va det fredag igen??!! Huvva veckorna går så fort så man fattar inte vad som händer???
Tänk att det redan är en vecka sen jag va till gyn och gjorde vul......

Super skönt med fredag men jag känner mig lite deppig för tillfället......
Kan ju förstås vara lite för att jag är grymt trött!!? Sov så där super oroligt i natt igen. Får ju såna nätter ibland men jämna mellan rum.
Men ikväll ska jag bara ha fredags mys och det blir ingen promenad som vi har kämpat på och gjort varje kväll denna vecka!??

Annars är en annan anledning till deppet denna jäkla skit period man är i  nu innan mens!?! Nu är det väl ungefär en vecka kvar tills det är dags och jag kan nog i stort sett säga med säkerhet att den kommer att komma..... Känner inte det minsta annorlunda.
Sa även redan för några dagar sen till sambon att det blir inget denna månad heller, det är bara en känsla jag får och den känslan brukar ju stämma.

Känns som man bara står och stampar och man kommer ingenstans. Känner mig lättretlig både hemma och på jobbet. Denna jäkla vardag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ibland går allt så lätt men så hamnar man i en sån svacka ibland och det kan mycket väl kännas bättre imorn men idag är det skit!!

Ja ja men snart helg iallafall och det ska bli mysigt!!

1 kommentar:

  1. SV: Ja det är konstigt att man kan ha en sån känsla. Dock ska jag nog erkänna att de gångerna jag var gravid så kändes det inge speciellt heller men det har ju inte gått vägen heller. Jag tror på något sätt att man får en speciell känsla i kroppen då man prickar rätt men vem vet.
    Man vill ju att allting ska hända på en gång. Man har ju inte tid att vänta en massa när det gäller att få sitt lilla pyre :p

    SvaraRadera