onsdag 11 januari 2012

Energi....?????

Usch, alla dagar denna vecka har jag varit såå trött och oinspirerad, framförallt på jobbet. Kännts som det varit måndag 3 dagar på rad?! *gäsp*
Vart har energin tagit vägen???? Tror jobbet som varit tungt ett bra tag börjar ta ut sin rätt nu?? Full fart och mycket o göra men jag orkar bara inte.....Gör det jag måste och sen på eftermiddan kämpar man på sparlåga känns det som.
Nej, hoppas det går över snart och att jag iallafall är pigg till helgen!! Då kommer ju mamma och pappa hit över helgen och då ska vi mysa o ha det bra, och fira lite då mamma fyller jämt...... :)

Och idag började jag min pergo kur, ska bli spännade och se resultatet nästa fredag!!

Nej nu ska jag släpa mig ut på en kvälls prommis!!

1 kommentar:

  1. Om du skickar din mail i kommentar till mig så godkänner jag den inte :-) Har också för och efternamn som mail nämgligen. Kul att du vill komma :-D Kram!

    SvaraRadera