torsdag 19 januari 2012

Dags imorgon!!

Imorgon är det dags för vul hos min gyn för o kolla äggblåsor!! Ska bli spännande o se resultatet av denna månads pergo dos....
Ska även bli spännande o höra om hon kommer skicka iväg remissen till ivf nu eller om det är nåt mer som måste göras först??!! Jag HOPPAS hoppas remissen kommer iväg nu för nu känns det som vi är redo att ta nästa steg.
För övrigt har jag inte alls så ont i äggstockarna, bara nåt hugg ibland, så jag hoppas att det ändå finns lite äggblåsor där inne..... Dom kanske inte är så stora än så det är därför dom inte känns??

2 kommentarer:

  1. Hittade hit via statistiken till min egen blogg :-) Tack för att du har länkat till mig! Jag önskar dig och er allt gott - dvs svaret på de högsta drömmarna!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att det ska gå precis som ni vill idag :)

    SvaraRadera