söndag 22 januari 2012

Jobbiga ägglossning...

Har varit en seg och jobbig ägglossning denna månad.... Började ju i fredags med ont i äggstockar o det har hållit i sig ända tills idag, mer eller mindre och med olika slags värk?!
Det har pendlat mellan den vanliga molande värken, små hugg ibland och ibland alldeles öm och svullen som det skulle vara gaser.... Jobbigt!! Man känner sig inte speciellt sugen på sex så det är tur den biten är avklarad! ;)
Igår kväll började brösten ömma oxå så nu hoppas jag det ska lugna ner sig för denna gång.....
Hade en sån orolig natt nu igen då jag vakna stup i kvarten så det kändes som jag inte sovit nånting nästan när jag vakna imorse?! Jäkla hormoner som får det o krypa i kroppen!!
Men i fredags somna jag ovaggat o sov som en stock så jag hade väl lite sömn att ta igen då!

Nej nu kanske man måste ut o skotta lite snö, för det har ju snöat en del i natt?! SÅÅ mysigt med massa snö i träden!! 

1 kommentar:

  1. många tankar till dig vännen. Hoppas det blir bättre under dagen. Här (småland) har det oxå snöat en del. Vi va ute och skottade innan vi gick och la oss, men sen hade det kommit lika mycket snö till och till råga på allt hade plogbilen plogat upp en fin vall vid vår infart. Men jag gillar det vita fina. Kramar!!

    SvaraRadera