måndag 2 januari 2012

Väntar!! Nu igen.....

Gu så jag hatar att vänta på mensen!!!
Man vill veta NU om det tänkte bli nåt eller om det tänkte bli som vanligt även denna månad??!! Mensen väntar jag i slutet på veckan men eftersom jag brukar kunna få lite "rost" flytningar några dagar innan så kommer väl de vilken dag som helst......
Varje månad samma sak, känner man nåt som man inte känt månaden innan tänds en mini låga av hopp där inne. När det sen visar sig inte vara nåt speciellt utan i de flesta fall gaser eller nån typ av mensvärk blir man tokig på sig själv att man hela tiden över analyserar allt!!??
Nu tex har jag ont i kors ryggen och ibland känns det som en kombination av rygg och molvärk "på framsidan". Det har även huggit till några gånger idag där nere men det kanske är gaser??? Vad vet jag?? Har ju verkligen aldrig varit gravid så vet ju inte hur det kan kännas????
Men skulle tro att dessa grejer har med mensen att göra som vanligt!

Blä för dessa väntande dagar.......

2 kommentarer:

  1. Det är verkligen sjukt jobbigt! Jag är likadan som dig. Överanalyserar minsta lilla.
    Vet så himla väl att mensen kommer komma men endå finns ett svagt litet hopp i bakhuvudet som gör att det bara kommer svida ännu mer när blodet väl kommer.
    Jag googlar även på allt. Borde egentligen sluta hänga vid datorn men då skulle man ju inte kunna dela allt med människor som dig heller och det betyder otroligt mycket att slippa vara ensam i allt det tråkiga.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Tack för dina tummar, men det gick inte vägen för mig denna månad. Hur har det gått för dig? Mina krassa erfarenheter säger mig att jag, oavsett om jag är gravid eller inte, kommer att uppleva samma symptom i väntan på BIM eller den dag då det är lönt att gravtesta. Jag tycker att det är både jobbigt, men samtidigt skönt att tänka att det inte är lönt att analysera. Däremot är det otroligt svårt att motstå.

    SvaraRadera