tisdag 13 mars 2012

Oj oj....

Oj vilka biverkningar jag haft denna månad trots att jag inte tagit några tabletter(pergo)??!! Visserligen sa min gyn att effekten av tabletterna håller i sig även månaden efter men så här mycket???

Grymt mycket svettningar på nätterna och även lite på dagarna, humöret känsligt (nära till gråten...) och svårt att somna...
Både fredag och lördag kväll låg jag och snurrade lite men igår kväll hade jag REJÄLT svårt att somna!!? Tittade på klockan 02:10 och somnade väl äntligen kanske en halvtimme senare och så slår klockradion igång 05:00, så det blev inte såå många timmars sömn...... Och sov heller inte så hårt utan vaknade en par gånger under den korta tiden.
Tror det va en kombination av tråkiga nyheter på jobbet som fick mig att fundera mycket över framtiden igår kväll och så dessa hormoner som rusar runt i kroppen!! Det som kryper i kroppen och hjärtat rusar.....

Usch, hoppas det blir bättre snart för det känns som det är mycket som snurrar runt i huvet nu?!
Kanske lugnar ner sig bara jag får den där ägglossningen.....

Måste gå och jobba lite nu.....
Otroligt nog inte allt för trött än men det kommer väl till kvällen??!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar