måndag 19 mars 2012

Äntligen!!

Äntligen har jag fått besked från överläkaren på kvinnokliniken att remissen kommer skickas upp till umeå denna vecka!!??
Jag ringde till kk i onsdags för att höra och då sa dom att läkaren skulle ringa till mig för hon jag prata med visste inte. När han fortfarande inte hört av sig idag ringde jag igen och samma visa denna gång..... Hon jag prata med visste inte men hon skulle be överläkaren ringa mig, och som sagt idag ringde han oxå tillbaks!!
Anledningen till att remissen fortfarande inte kommit iväg va (enligt honom) pga att min gyn inte fått med alla uppgifter som behövdes, men nu sa han att han fått all info som behövdes och skulle skicka den denna vecka.........
Jag vet inte vad jag ska tro men det känns verkligen som det har varit lite oflyt i kommunikationen hela tiden och det har gjort att vi fått vänta och vänta..... Trist!!!!
NU hoppas jag att umeå är liite snabbare än va de verkar vara här!!??

4 kommentarer:

  1. håller alla tummar jag har för att det nu ska hända nåt... så som ni har väntat. Kram

    SvaraRadera
  2. Bra att det händer nåt iaf och att remissen kommer iväg den här gången, men dom verkar rätt duktiga på att skylla på varandra dina läkare, tråkigt det där att man ska behöva ringa 14 ggr och dubbelkolla allt! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo minsann?! När nånting går bra vill dom gärna ta åt sig äran till allt, men när det inte sått som planerat ska det alltid skyllas på nån annan....
      Såå trist.....

      Radera
  3. Det var på tiden! Nu jäklar :-D

    SvaraRadera