fredag 2 mars 2012

Inte imponerad...

Är inte speciellt imponerad av pronaxen?! Funkar väl ungefär lika bra/dåligt som de andra jag provat och lika länge/kort oxå....och det är väl där det dåliga kommer in.
Det står ju att man bara får ta 2 tabletter per dygn och då antar man ju att de ska väl hålla bort smärtan i sisodär 10 timmar iallafall för ett dygn är ju 24! Men tyvärr börjar jag få ont igen redan efter 5/6 timmar och då är det lite jobbigt för men vill ju försöka vänta med att ta en ny tablett så det inte blir för ofta man tar och det innebär att man iallafall får gå och ha ont ett antal timmar.....
Pallade inte nu ikväll och vänta så jag tog en ipren istället!! Man kanske inte ska blanda så men det struntar jag i, vill bara få bort smärtan och det funkade ju!!
En ipren och så på med värmedynan på magen, så släppte värken efter en liten stund!! Skööööönt!!!!

Ja det kanske märks av texten att nu ahr det satt igång ordentligt både smärta och blödning.....
Blä blä!!
Nu hoppas jag helgen blir så solig som "dom" lovat så man kan få mysa lite i solen och få vårkänslor i kroppen!!! 
Trevlig helg!!

4 kommentarer:

  1. Synd att det inte fungerade bra med pronaxen :/
    Skönt att höra att det händer saker med er remiss. Ni är nog snart igång med IvF tror jag!

    SvaraRadera
  2. Ja du borde absolut testa den kombinationen! Hoppas det fungerar bra för dig också för det har verkligen varit en lättnad att slippa den vidriga värken!
    Jag har inte provat plopp med lakrits.. Måste nog ta och göra det! :) du kommer älska den där chokladen! Det värsta är att det är limited edition men det ändras kanske förhoppningsvis ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag letade efter den där chokladen idag när vi va och handla men den fanns iallafall inte på coop i birsta?! Vart ha du handlat den??

      Radera
  3. Jag köpte den på Ica esplanad inne i stan. Där fanns det massor och man kunde köpa 2 stycken stora för 30kronor. Farligt! ;)

    SvaraRadera