tisdag 27 mars 2012

Inlägg nr 100??!!

Tänk att jag skrivit så många inlägg...... Oj oj tiden går!!!

Idag fick vi hem papper från överläkaren om att remissen är skickad till umeå!! Tänk va?? Äntligen ett steg närmare!! Som vi har väntat.....
Nu är det bara o fortsätta vänta på att vi ska få papper från umeå då...

Annars sitter jag med värmedyna på magen. Jäkla mensvärk men inte så mycket blödning än men imorn drar det väl igång igen?!  aj aj...... Denna månad ska jag prova och ta 1 ipren och 2 alvedon. Ännu ett tips jag fått som tydligen skulle kunna funka riktigt bra så jag hoppas det funkar på mig oxå.

Och blodprov tro jag det får bli på fredag fm. Skulle ju kunna ta det redan på torsdag men tror det funkar bättre med jobbet på fredag. För det kan väl inte ha nån betydelse om det bli på dag 2 eller 3, men ska kolla imorn hur det ser ut på jobbet.

1 kommentar:

  1. Sv: ja fyfasiken vad jag känner mig bitter. Man känner verkligen att en månad gått till spillo. När jag tänker tillbaka så är jag nästan säker på att jag haft ÄL på fredagen.. Vi hade ku sex typ på onsdagen kanske men det känns som att vi behöver pricka precis för att det ska bli något. Aja, nästa månad ska jag testa mycket tidigare. Man lär sig av sina misstag!
    Vad härligt att det händer en massa för er just nu. Måste ju vara bra att hinna köra igång innan sommaren.
    Hoppas att det fungerar med både Alvedon och Ipren för dig. Hjälper ju massor om man iaf slipper den dumma smärtan.
    Kramar!

    SvaraRadera