lördag 10 mars 2012

Ett tag sen...

Nu va det ett tag sen jag skrev men har inte funnits så mycket att skriva om.
Har haft en rätt tung vecka på jobbet med en förkylning som inte riktigt velat bestämma sig, men nu hoppas jag den börjat lätta utan att bryta ut ordentligt?!
Har bara tagit det lugnt idag och vilat upp mig ordentligt, så skönt!!
Go middag ikväll med lax och ett glas vitt vin!! Väldigt ovanligt för mig att dricka vitt men kände mig sugen på att prova nåt annat än rödvin och det va ju inte såå tokigt med vitt... :)

Snart melodifestivalen på tv oxå! Har inte sett en enda delfinal men nu när det är final tänkte jag iallafall kolla. Av det jag hört är mina favoriter Loreen och Danny!

Igår kväll hade jag en fika date med en föredetta arbets kompis och vi hade en riktigt mysig och trevlig fika stund!
Hon är en av de få vänner/kompisar som känner till vår kamp och hon är såå lätt att prata med om det vi går igenom trots att hon själv inte haft några problem. Det är guld värt att ha såna vänner som man kan få "prata av" sig lite med! :) Och självklart oxå snacka lite skit i största allmänhet......
Precis vad jag behöver när gubben börjat tröttna på att höra mig gå omkring och sucka!!
Tack för fika stunden kompis, det får vi göra om!!

Nu ska jag ta en dusch så jag kan krypa under filten och mysa till melodifestivalen!

3 kommentarer:

  1. Nu tycker jag att ni ska få hem ett papper på att remissen är skickad och att ni fått ett godkänt. Det är verkligen en kämparglöd som heter duga när man väl fått klartecken för start.

    En av dina favoriter vann mello ser jag ;-) Kul!
    Kram, A.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tror att jag måste ringa KK igen till veckan och kolla om den inte ska skickas vidare snart??!!
      För att slippa bli besviken och gå och hoppas allt för mycket är jag inställd på att vi kommer få göra vår ivf till hösten efter "sommarstängningen".....

      Radera
  2. Det tycker jag att du ska göra. Men det ska ju inte behövas!!!
    Ja fy vad länge att vänta tills dess! Jag skulle ha ringt och varit jobbig för dem så de arbetar snabbare, kanske iaf ;-)

    SvaraRadera