tisdag 4 oktober 2011

Blä!!

Känner mig helt urlakad efter en lång dag på jobbet med avslutande möte på 2 timmar övertid..... När jag är så trött som jag nu är, det är oftast då känslorna verkligen är utanpå kroppen och jag känner mig helt uppgiven??!! Känns som jag skulle kunna börja gråta när som helst om jag bara tillät mig själv att känna efter och släppa på allt, men självklart kämpar jag på!!

Läget annars just nu är; Ha tagit blodprov men inte fått nåt svar, så jag hoppas det va ok?!
Har försökt bli av med en envis underlivs svamp som jag haft ända sen förra mensen, så jag tog en dos Canesten torsdags men tycker den inte riktigt vill ge med sig......???? Kanske måste köra med lite lactal också, och eller ska jag köra med lite ovesterin?? Fan jag ha verkligen ingen aning, sånt här tänkte man väl inte på förrut.....
Väntar på mensen som jag förväntas komma lagom till helgen och denna månad tro jag verkligen inte på nåt framsteg!! Ha haft uppehåll med från pergo denna månad, och ägglossningen va senare än vanligt och jag märkte i stort sett inte av den nånting.... Minimalt med ägglossnings flytningar utan bara den här förbaskade svamp flytningarna!!?
Blev bara mys 1 gång denna gång dessutom(på ägglossningsdagen), i och för sig ska det ju kunna räcka men det känns som oddsen att det blivit nåt denna månad är ganska höga.....

Ha på senaste tiden åtminstone försökt acceptera denna barnlöshet och inte bara se det så negativt?! Inte så lätt att se nåt positivt i det hela när man ju vill ha barn men ibland känner jag bara att ok, får väl acceptera läget och vara nöjd att man är frisk och lever. Det är den känslan jag vill ha hela tiden men jag känner att jag tyvärr att jag ha fått mycket kortare stubin än förrut och kan ofta känna mig bitter......
Vill inte bli nån bitter kärring som bara gnäller över allt o alla!!!

Nej, nu ska jag gå ut o lufta mig lite så kanske huvudvärken går över?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar