onsdag 19 oktober 2011

Börja om från början.....

Ja det är så det känna varje månad. Idag kom ägglossningstesten på posten som jag beställt och snart är det dags att börja testa igen. Sen är det den där långa väntan innan mensen kommer när det lilla hoppet kan komma trots att man försöker motarbeta det och vara realist.
Känns otroligt när man tänker på att det denna gång blir 27:e månaden/gången vi försöker?!!
Man blir ju nästan mörkrädd.....

Denna månad tänker jag (igen) inte bygga upp allt för stora förhoppningar utan gör väl ett försök där runt ägglossningen. Men istället se fram mot mitt besök hos dr O och hoppas jag får remiss till spolning av äggledare och SEN om allt verkar bra med mina äggledare göra ett nytt försök med pergo och hoppas att med spolade äggledare och fri passage kanske.......
Men om det nu är nåt fel äggledarna, vad gör man då??? vet jag inte men det får man ta då, antagligen är nästa steg då ivf men jag vet inte??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar