lördag 29 oktober 2011

Lördag igen.

Ja nu är har det gått en vecka sen jag skrev sist och i vanlig ordning ha dagarna bara rusat iväg....
Fick utslag på ägglossnings stickan på söndag eftermiddag så det blev mys både på söndag kväll och måndag kväll! Så det känns som vi även denna månad gjort vad vi kunnat och sen får väl tiden utvisa om ett under skett och vi har lyckats själva utan hjälp......
Men hoppet är väl ganska lågt för varför skulle det lyckas denna gång när det inte gjort det de senaste 26 gångerna....???? Känslan/symptomen i kroppen är väl oxå ungefär som de 26 andra gångerna, tror jag, så det känns väl rätt hugget som stucket. Får väl se hur det känns nästa helg för det är väl då det hela avgörs, mens eller inte mens??
Psykiskt känns det ju bättre än förra helgen iallafall. Tror att jag påverkas mycket lättare av hormonerna nu för tiden och känslorna förstoras upp bara för man går och tänker och känner efter för mycket. Just nu känns det rätt ok men det går väl lite smått upp och ned. sjunker inte så djupt ned som jag gjorde förra helgen utan håller mig flytande kan man säga.....

Ikväll är vi bortbjudna på middag till min sambos bror och det är första gången på alla 8 år som vi varit tillsammans???? Känns lite konstigt, men samtidigt lite spännande. Hoppas ju att han och hans sambo är trevliga för jag tror vi skulle behöva lite mer socialt umgänge. Dom skulle ju kanske passa oxå för dom har ju inte heller några barn.... Hans förra sambo hade två barn men de har inga biologiska/gemensamma barn iallafall.
Hoppas det blir trevligt!!!

Men nu tror jag vi ska ut o trängas lite med alla shopping sugna människor.... Lördags nöje!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar