lördag 22 oktober 2011

TRÖTT!!!!

Vet inte vad det är med mig men känner mig totalt nere och är såå trött efter att legat och snurrat igår och inte somnat förrän ca halv 2 i natt??!! Konstigt då det va fredag o allt men va väl för att vi inte kom hem förrän vid kvart i 11, då vi va på trav........ Bara det är en historia för sig men vi kan väl sammanfatta det hela med att det blev en total besvikelse och känslomässigt ledsamt!
Så mycket som påverkar mitt humör nu.... Väntar på ägglossning och klantig som jag va missade jag o testa imorse??!! Fattar inte vad jag tänkte på, så nu är jag stressad över att jag missat nåt även om jag vet att jag får väl bara testa när jag blir kissnödig igen. Men man är så förstörd och tror att det hänger på några timmar... Man är ju så fixerad på allt detta runt ägglossning så det känns som man inte kan tänka på annat??!

Hela veckan ha jag haft en envis huvudvärk oxå! Va och fick massage i tisdags men det känns nom det nästan blev värre av den, men peppar peppar har jag just nu ingen huvudvärk, utan är som sagt bara väldigt "mörbultad"!! Kommer nog somna ovaggad ikväll......

När jag ändå funderar och analyserar allt, ha inte fått speciellt mycket ägglossnings flytningar......Men är rätt säker på att ägglossning är på g för det små värker lite i magen.

Nä nu orkar jag inte deppa mer!!!! Ska försöka rycka upp mig för det är ju trots allt lördag?! Ska börja med att går ut en snabbis o få lite luft så jag piggnar på lite. Fåglarna behöver säkert mat?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar