måndag 17 oktober 2011

Hela tiden nånting.....

Ja hela tiden är det nånting som man går och funderar över. Jag är skit nojjig över allt som kan vara fel??! Efter varje besök hos min gynekolog där jag får beskedet att det ser bra ut blir jag självklart glad och lättat men det dröjer inte länge innan man börjar fundera över nästa sak som kan vara fel........ Kan inte riktigt acceptera att allt är bra för då borde jag ju bli gravid tycker jag???
Just nu ha jag funderat ett tag på varför jag har såna gryniga flytningar (svamp??), som inte vill bli bättre trots både lactal och canesten. Och efter jag använt dessa medel så börjar jag oroa mig över att jag får för torra slemhinnor.....
Men det som ha störst vikt i barn tillverkningen som jag funderar över är hur mina äggledare är?? Är det "fri fart" eller ha klamydian som jag hade när jag va i 20 års åldern skadat dom på nåt vis???
För att få kolla upp så allt är ok ringde jag till dr O och bakade en ny tid för kontroll och passade på att nämna att jag ju haft klamydia och därför va orolig att det skulle va nån fel på mina äggledare. Hon pratade även om att jag eventuellt skulle prova pergo igen men jag hoppas jag får kolla upp äggledarna först för annars är det ju ganska bortkastat?!
Ha ägglossning men så kan inte äggen ändå inte ta sig genom äggledarna.....
Fick iallafall tid 15:e november så fram tills dess ska jag försöka o inte oroa mig såå mycket, men det är svårt för man vill ju kolla upp att ALLT är ok.

Nej all denna fundering är inte bra. Får bara huvudvärk och svårt att somna. Haft huvudvärk i flera dagar nu men jag tror mest att det är nåt virus som spökar. Sambon ha ju varit rejält förkyld så det vore ju konstigt om jag klara mig helt utan att bli nåt förkyld??!

Känns som november kan bli en intressant och bra (hoppas jag) månad. Både besök hos Dr O och veckan efter besök hos kuratorn.
Sen kommer jag att få träffa mina syskon barn som kommer till sverige 1 månad. Min bror bor i spanien med sin spanska tjej och deras 2 små tjejer ( 3 år och 3 månader).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar