torsdag 22 september 2011

Ägglossning????

Ägglossning, vart är du?? Bara för att jag inte ätit några pergo time denna månad är jag orolig över om jag kommer få nån ägglossning, trots att jag brukar få det i vanliga fall även om jag inte äter pergo??! Man är ju lite konstig.....
Bara det att jag hittills inte kännt nånting av "före ägglossnings symptom" som ont i äggstockar o sånt?? Och brukar ju vara så punktlig på dagen när jag får ägglossning och idag är det "ägglossnings dag" men känner inget speciellt och ha inte haft nämnvärt någe ägglossnings flytningar heller, och ingen glad gubbe än......
Är väl bara lite sen och kommer säkert vilken dag som helst hoppas jag, så den inte var tidig och vi ha missat den??
Ska iallafall ta blodprov nån dag framöver för efter frågan från mig ha jag fått remiss från min gyn. Men inga hormoner utan bara sköldkörtel och så va de nåt annat ämne oxå?? på remissen står det kobalamin och Folat tro jag??
Men hon tycker väl inte jag behöver kolla upp hormonerna eftersom jag har ägglossning själv( hon ha kolla med ultraljud).
S¨bara jag kommer mig iväg till sjukhuset ska jag ta detta blodprov!! Tro jag väntar till efter ägglossning.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar