lördag 27 augusti 2011

Jobbig!

Den här gången har jag haft en tung ägglossning! ONT innan ägglossning, sen en dag med knappt ont alls(ägglossningsdagen), sen ont som FA...N hela dagen efter!!! Och som pricken över iet vaknade jag imorse med halsont.....
Kan inte påminna mig själv om att jag haft såå ont efter ägglossning, iallafall inte så länge som ca 1 dygn?! Kändes precis som typ när mensen ska starta igång, så nästan varje gång jag va på toa trodde jag att jag fått mens alltså rent automatiskt fast jag vet ju att jag inte ska få den nu....
Men känslan va den samma som då!
Verkar som pergon påverkat mig ordentligt denna månad??! Kanske är som hon sa min gyn att ibland kan man få starkare ägglossning månaden efter man slutar med pergo, men om jag fick så stark ägglossning denna månad hur ska det då bli nästa???

Hoppas det är värt all denna smärta o att det slutar med nåt positivt?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar