söndag 7 augusti 2011

Hoppet slut.....

Ja hoppet slut för denna månad!!
Mensen har väl inte kommit igång riktigt än men konstigt nog ha jag börjat få såna där blodaktiga flytningar i helgen, och det är ju ca 4 dagar tidigt??
Och jag som trodde att man fick längre menscykel av pergotime, fast det kanske är individuellt??
Så jäkla trist när man varje månad söker symptom och varje månad inbillar sig att "de här symptomet ha jag inte haft förrut", men innerst inne känner man igen känslan och vet att det är mensen som är på g.......
Tiden går såå fort och jag fattar inte att det snart gått 2 år sen vi bestämde oss för att prova och se vad som händer??? Jag börjar fundera över om jag verkligen ha det som krävs och om jag verkligen orkar kämpa på nåt mer?? Det va ju verkligen inte så här jag/vi hade tänkt att vårt barn skulle bli till, och eftersom det inte blir nåt trots att det inte är nåt "fel" på oss kanske det inte är meningen att vi ska ha några gemensamma barn och jag ska inte bli mamma.....................................................................

Allt blir så känsligt den här tiden på månaden. Man ska nog inte ta några viktiga beslut just nu för allt känns så mörkt iallafall.

Är väl bara att gå på apoteket o hämta ut sista dosen av pergotime.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar