onsdag 4 april 2012

Påsk ledigt!!!

Yes nu har jag och sambon lite långledigt för vi tog semester imorgon och åker då upp till mina föräldrar över påsken!
Ska bli såå skönt att komma iväg lite och få nåt annat att tänka på istället för bara jobb och allt annat tråkigt och vardagligt.....
Har haft 3 sega dagar på jobbet, dels för jag haft en par nätter med svårt att somna och sen tro jag kroppen redan varit lite inställd på ledighet.

Men som sagt nu har vi lite semester och vi är såå trötta båda två. Grillade lite ikväll för första gången i år och det blev väldigt gott men stackars grill mästaren tyckte det va KALLT att grilla.....stackaren!

Har funderat lite mer på endometrios och en del åkommor jag har skulle få sin förklaring om det nu skulle vara så att jag har det.....
Bla ont i ryggslutet som ibland strålar ner mot benet, ont i tarmarna.....
Idag har jag haft ont på min vänstra sida i magen och smärtan går som rakt igenom kroppen från magen till ryggen och alltid vänster sida....Smärtan sitter så långt ner så jag brukar misstänka antingen äggstocken eller tjocktarmen?!  Och detta är alltså en återkommande smärta jag brukar ha vid jämna mellanrum.
Sen har jag förstås ett sånt jobb så jag brukar även bli väldigt TRÖTT i vekryggen ibland lite till och från men det är ju en annan smärta så då brukar jag kunna känna skillnaden.

Nej nu tänker jag inte gräva ner mig något mer i krämpor och jobbiga tankar utan försöka njuta av påsken!! Ska unna mig att äta lite påsk godis oxå...... :)

Ha en trevlig helg allihopa!!!

1 kommentar:

  1. Ha en bra påsk och hoppas ni får en skön ledighet! :)

    SvaraRadera