tisdag 10 april 2012

Jag lever....

Jo tänkte bara skriva ett litet inlägg och visa att jag lever! :)

Har bara inte haft så mycket tid att skriva för har ju varit borta över påsk helgen. Haft en super mysig helg uppe hos mamma och pappa. Vi har kört skoter, pimplat och ätit påsk godis.......
Så det har varit väldigt trevligt. Det enda som va lite trist va att jag typiskt nog åkte på migrän på lördag eftermiddag. Men tack vare näs spray mot migrän som jag tog på en gång de börja flimra i ögat och sen vila en par timmar så va man på fötter ganska snart igen! SKÖNT!
Så himla skönt att det inte är så ofta jag får migrän. Va ju över 2 år sen jag hade det sist......

Annars tänker vi inte allt för mycket på det här med barntillverkning. Istället ska vi nu ägna mer tid till att hitta tillbaks till varandra och försöka leva lite som vi gjorde innan allt detta drog igång. Känns som man inte tänkt på annat än barntillverkning senaste 2 åren så nu är det dags att tänka lite på sig själv och varandra nu.
När det blir dags för ivf kommer det ju åter mer än någonsin bli stor fokus på barn men det får man ta då för är ju så jobbigt att gå omkring och oroa sig för det hela tiden.

Allt ordnar sig på ett eller annat vis!!!

Man måste ju peppa sig själv lite!! :)

Men det kan alltså hända att jag inte skriver lika mycket nu ett tag framöver men då vet ni iallafall varför.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar