onsdag 18 april 2012

På jobbet....

Dagarna går som vanligt frammåt.... Händer inte speciellt mycket mer än det vanliga. Jag va och simma igår och har lyckats göra det 1 gång i veckan nu de senaste veckorna förutom en då jag inte kunde av naturliga skäl.
Va och tog det andra blodprovet idag (progesteron), så nu får vi hoppas allt ser bra ut!!

Haft en par nätter då jag sovit lite dåligt. Har som inte lyckats komma till ro utan svårt att somna och vaknat ofta.... Känns nästan som lite ångest när man ligger där och snurrar?!
Troligtvis nåt tillfälligt och lättar väl snart hoppas jag!!
Kanske det är lite oro för det här blodprovet och svaret på det??!!

Jag läser era bloggar men är har en liten blogg paus själv för känner att det blir så lätt en fixering då jag skriver och överanalyserar allt då.
Lite skönare för psyket att få lite annat att tänka på oxå!

Nu ska jag gå och jobba lite igen...... BLÄ!! Är lite less på jobbet för tillfället......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar