tisdag 6 september 2011

Idag

Åh är såå less idag!!! Har vallningar som om man vore i övergångsåldern och ha spottings som jag alltid ha innan mens (börja få det i söndags), så nu vill jag bara att den där förbannade mensen ska komma så man får det överstökat!!!
Fatta inte hur det kan vara bra att ha såna här vallningar för vad jag förstår så är det ju pga pergotime som jag får det och måste ju alltså vara hormonerna?? Men när äldre damer får vallningar är det ju för att de "snart" kommer tappa mensen osv, hormonerna i obalans antar jag, men det kan väl inte vara så bra om man vill bli gravid??

Men det värsta idag va när en arbetskompis, (som jag för övrigt inte ha mycket till övers för), berättade att hon skulle ha barn igen i april..................
Det är en såå hemsk känsla när det blir såna situationer, känns som man får ett slag i magen och någon drar undan stolen för en??!! Och så gör man allt för att inte bli bitter och ledsen men det bara kryper i kroppen!!
Tur ändå att jag satt en bit ifrån vid datorn o "jobba" lite när hon berätta så man slapp hålla masken helt o låtsas bli glad, och sen allt bebis snack som blir från övriga arbetskamrater, o graviditets symptom....osv osv..
Nä det är bäst att gräva ner sig i arbete när man känner så här så man inte har tid att bli bitter och ledsen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar