måndag 18 juli 2011

Semestern slut.

Jag nu är semestern slut och jag har jobbat första dagen idag. Skönt på nåt viss att komma igång igen men inte såå skönt i min "vek" rygg.... Är slut i den idag så nu blir jag väl sittande här i soffan resten av kvällen, för att ta sig upp är inte såå kul... :P

Mensen är äntligen slut för denna gång!! Va en jobbig mens på många sätt denna gång.... Mens värk utan dess like, humöret i botten och en dag längre än den brukar med rikligare blödning!!
 Luktade inte speciellt gott om min mens denna gång heller, så då blir jag ju lite orolig att min bakteriell vaginos kommit tillbaks men hoppas det va nåt tillfälligt. Tog en dos Lactal igår kväll och ska köra det några dagar, luktar ju mycket bättre idag!!
Börja med min andra enkel kur pergotime idag, så nu hoppas jag det inte blir lika tuffa biverkningar denna månad....

Annars mår jag faktiskt riktigt bra nu!! Det känns mycket lättare det mesta och mycket av mitt dåliga/låga humör tror jag berodde på att jag haft för mycket tid att gå hemma och tänka, gräva ner mig i mina tankar...
Självklart ha det varit en tung period med många i min närhet som har fått/ska få inom en snar framtid smått. Bland annat så blev min bror pappa för andra gången nu under semestern och det är alltid lika svårt. Man blir så kluven för samtidigt som man är super glad för deras skull och att det är himla kul att bli faster, så blir jag ju fruktansvärt avundsjuk och det inte bara på min bror utan på ALLA som får barn??!

Men som sagt det är ju upp och ner med känslorna och nu ska jag njuta när jag är på väg upp igen ur min svacka!! Nu är det väl bara o ladda batterierna inför ett nytt försök.....
Men framförallt ska jag leva och må så gott jag bara kan! :D :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar